You're The :

Assalamualaikum ,

I'm in December !
Goshh ! i've left November instead .
That's mean i'm in real danger .
Pmr results ! WOah ,!
#minta maaf , sedikit drama berlaku ;)
yess , bulan ni ..
bulan yang di tunggu tunggu , dinanti nanti ..
juga bulan yang dielak elak , diacaci caci ..
ye , setiap calon Pmr mengharapkan keputusan yang cemerlang ,
begitu juga saya ;)
Anyway , i'll always pray for my results .
and your results too ,
Happy December Day haa ! ;D


*awak suke kartun ni kan :')ni saya nak crite sikit pasal kite .

Awak , saya selalu rase bersalah sebab awak .
Saya tahu , setiap Boy yang ade Girl .
Boy tuu akan selalu ..
mesej , call , im , in contact with where ever you are ..
But totally i'm different frim others Sayang .
I'm so sorry ~
Kalau saya offline tetibe tuu ,
Maknenye smething happen , it will always happen .
Sorry for that :')
Dear readers , the girl i'm talking about is truely special ,
Just figure it out , I don't have a phone ,
No texting , call , just chatting sometimes .
I'm sure no other girl such as her ,
Thanks staying with this stupid Boy ,
I wish i'll be a better Boy for you ;)

nurfarah anisa <3

This is the girl ..
Heyy Darl , gambar awak masuk sini :O
haha ,
Just want you to know I love you , So strong :)
Jgn marah saya kalau saya offline cepat :')
Awak kalau marah saya takut ., dah lah gemok :D
Sorry ~
I maybe not best for you but i'll try .

Thats all for the beginning of December .
Be nice and lovely ,
Assalamualaikum .


Copy Right By Raja Syazwan